Παλαιοντολόγοι βρήκαν το «πιο επικίνδυνο μέρος» στην ιστορία της Γης

Ανάμεσα στο Μαρόκο και την Αλγερία ζούσαν τρεις από τους μεγαλύτερους δεινόσαυρους που έζησαν ποτέ.

Σύμφωνα με τους παλαιοντολόγους, η Σαχάρα πριν από 100 εκατ. χρόνια ήταν ένας τόπος όπου η επιβίωση δεν ήταν καθόλου εξασφαλισμένη. Ένα μέρος με τεράστια φτερωτά ερπετά , θεόρατους δεινόσαυρους και θηρευτές σαν πελώριους κροκόδειλους.

Ανάμεσα στο Μαρόκο και την Αλγερία υπάρχει μια περιοχή (Kem Kem Group) με πλούσια παλαιοντολογική δράση. Τα άπειρα απολιθώματα που έχουμε βρει πάνε πίσω δεκάδες εκατομμύρια χρόνια.

Μέσα σε όλα, ένας ασυνήθιστα μεγάλος αριθμός από μεγαλόσωμους θηρευτές. Αυτό μας λέει στη μελέτη της στο περιοδικό «Zookeys» μια διεπιστημονική ομάδα παλαιοντολόγων, που κατάφερε να φτιάξει μια πειστική και συνεκτική αφήγηση της ιστορίας της Σαχάρας.

Μας λένε πως κατά τη διάρκεια της Κρητιδικής Περιόδου, η Σαχάρα ήταν το πιο επικίνδυνο μέρος να βρεθείς σε ολόκληρη την ιστορία της Γης.

Εκεί ζούσαν τρεις από τους μεγαλύτερους δεινόσαυρους που έζησαν ποτέ, αλλά και πτερόσαυροι.

«Ήταν αναμφίβολα το πιο επικίνδυνο μέρος στην ιστορία του πλανήτη Γη», δήλωσε ο επικεφαλής της μελέτης και ακαδημαϊκός Dr Nizar Ibrahim, «ένα μέρος στο οποίο ένας ανθρώπινος ταξιδιώτης του χρόνου δεν θα άντεχε και πολύ»...

Εμφάνιση/απόκρυψη σχολίων

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

Εγγραφείτε τώρα στο Newsletter μας για να μένετε πάντα ενημερωμένοι