Παράξενο μικρόβιο που ανακαλύφθηκε στην Ανταρκτική μπορεί να αποκαλύψει πώς εξελίχθηκαν οι ιοί

Ο κόσμος κάτω από τον πάγο της Ανταρκτικής μπορεί να κρατάει την απάντηση σε πολλά μυστήρια, μεταξύ των οποίων ένα που περιπλέκει τους βιολόγους εδώ και πολύ καιρό: την προέλευση των ιών .

Οι ερευνητές βρήκαν έναν μικροοργανισμό σε μια υπερατλαντική λίμνη της Ανταρκτικής που περιέχει ένα τεμάχιο DNA που μπορεί να κατασκευάζει ένα σκληρό καψάκιο.

Αποδεικνύεται ότι αυτό επιτρέπει στη συνέχεια το DNA να ξεφύγει από το κύτταρο του και να εισβάλει σε άλλα μικρόβια του ίδιου είδους, προτού αρχίσει να αναπαράγεται στον νέο οικοδεσπότη. Η ομάδα πιστεύει ότι αυτό θα μπορούσε να υποδηλώνει την προέλευση τουλάχιστον ορισμένων ιών , πριν η ζωή εξελιχτεί όπως συμβαίνει σήμερα.

Το εν λόγω μικρόβιο ανακαλύφθηκε στις αλμυρές λίμνες των νησιών Rauer, στα ανοικτά των ακτών της Ανταρκτικής. Γνωστό ως Halorubrum lacusprofundi , είναι μια ομάδα μονοκύτταρων οργανισμών γνωστών ως αρχαία, που σημαίνει ότι δεν έχουν πυρήνα κυττάρων.

Μέσα στο χάος του DNA επιπλέει γύρω από το κύτταρο, ωστόσο, έχει αυτό που είναι γνωστό ως πλασμίδια. Αυτοί οι μικροί κύκλοι του DNA είναι γνωστό ότι μετακινούνται από το ένα κύτταρο στο επόμενο, μεταδίδοντας μικρά κομμάτια γενετικής πληροφορίας.

«Σε αντίθεση με τους ιούς, που οι ίδιοι περιβάλλονται σε ένα προστατευτικό πρωτεϊνικό περίβλημα, πλασμίδια συνήθως που κινούνται γύρω από κύτταρο σε κύτταρο, ή ως ένα κομμάτι του γυμνού DNA,» εξηγεί ο καθηγητής Rick Cavicchioli, συν-συγγραφέας του νέου χαρτιού στο Nature Μικροβιολογίας , σε μια Δήλωση .

"Αλλά τα πλασμίδια που βρήκαμε στα μικρόβια της Ανταρκτικής ήταν μεταμφιεσμένα ως ιοί. Παράγουν πρωτεΐνες οι οποίες εισέρχονται στη μεμβράνη του ξενιστή, οι οποίες στη συνέχεια επιτρέπουν στη μεμβράνη να απομακρυνθεί από το μόσχευμα που περιέχει το πλασμιδιακό DNA. "

Όχι μόνο τα μικροσκοπικά κομμάτια του DNA ήταν ικανά να «μολύνουν» τα κύτταρα του Η . Lacusprofundi που δεν είχαν ήδη πλασμίδια εντός της, αλλά διαπίστωσαν επίσης ότι οι κύκλοι γενετικού υλικού έλαβαν μέρος του ϋΝΑ του νέου ξενιστή και το ενσωμάτωσαν κάνοντας μια καινούργια μεμβράνη και έπειτα πηγαίνοντας για να μολύνουν περισσότερα κύτταρα.

ΠηγήΠηγή

Εμφάνιση/απόκρυψη σχολίων

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

Εγγραφείτε τώρα στο Newsletter μας για να μένετε πάντα ενημερωμένοι